10.2.17

EMOJI-A-THON TBR

Dnešní článek se bude týkat Emoji-a-Thonu, který probíhá v měsíci únoru 2017 a je uváděn třemi lidmi společně s mojí velmi oblíbenou BookTuberkou, Nayou, u které jsem také na tento readathon prvně narazila. Abych byla upřímná, readathonů se moc neúčastním, a to už jen z důvodu, že většinou jsou v nich nároky poměrně vysoké, a díky neustálému nutkání splnit danou výzvu, si čtení tolik neužívám. Ale toto pojetí mi přišlo vtipné, bez vysokých nároků a hlavně mne zároveň zaujalo natolik, abych se ho i zúčastnila. 

Úkolem tohoto Emoji-a-Thonu je přečíst čtyři knihy obsahující minimálně jednu ze 14 výzev, které jsou v něm uvedeny.

Více informací ve videu



Přečti knihu v žánru Thriller nebo Horor


V této kategorii jsem vybrala knihu Dolores Claibornová od Stephena Kinga. Od Kinga jsem ještě nic nečetla, a je to také z důvodu, že hororový žánr jak ve filmové, tak ani v knižní podobě moc nevyhledávám. I když se toto dílo u Kinga neoznačuje jako jedno z jeho nejlepších, stále má na internetu pozitivní ohlasy i recenze, a spíše jak horor by to měl být thriller. 


Přečti knihu v žánru Romance nebo Contemporary


(Ne)obyčejného kluka jsem si kupovala hlavně na popud pozitivních ohlasů na internetu, kdy se o něm, především tedy v zahraničí, jednu dobu hrozně mluvilo. Možná to bude tím, že nejsem zas tak velký čtenář Contemporary žánru, ale kniha mi od její koupi sedí nepřečtená na poličce v knihovně, To prvotní nadšení z knížky ze mne jednoduše postupem času vyprchalo a já díky tomu ztratila i veškerý zájem k její četbě. Snad to tedy tento Emoji-aThon napraví a já si knihu konečně přečtu.






Přečti knihu, která tě rozbrečela


Volání netvora je kniha, kterou jsem poprvé četla na začátku roku 2016 a svým silným a velmi emotivním příběhem se automaticky zařadila mezi mé nejoblíbenější knihy vůbec. Tato kniha se také dle mého názoru řadí do dětské sekce zcela neprávem a jistě si zaslouží více pozornosti, než-li se jí v České republice dostává. Velice se těším na filmovou adaptaci, která se již brzy uvede do kin a to je také hlavní důvod, proč knihu zařazuji do tohoto Emoji-a-Thonu. Chci si dát re-reading předtím, než film zhlédnu a zároveň bych také chtěla na blog sepsat recenzi.




Přečti knihu, kterou teď vídáš úplně všude

Myslím, že ani nemusím upozorňovat na to, jak velký boom okolo knihy Než jsem tě poznala v posledních měsících v minulém roce byl. Po všech pozitivních recenzích a ohlasech od diváků a čtenářů jsem se nakonec rozhodla si knihu také pořídit a podívat se na samotný příběh na vlastní oči. Musím říci, že se na knihu doopravdy těším, tak doufám, že mě nezkalme. 







Přečti knihu svého vlastního výběru

Pátou a zároveň poslední knihou, kterou jsem do tohoto Emoji-a-Thonu vybrala je kniha z klasické literatury, a to konkrétně Obraz Doriana Graye. V tomto roce bych se určitě na čtení této literatury chtěla zaměřit o něco více, než-li v předchozích letech, kdy jsem dávala přednost spíše oddechové literatuře.








Zúčastníte se tohoto Emoji-a-Thonu také?
Četli jste některou z výše uvedených knih? Jaký na ni máte názor?

Žádné komentáře:

Okomentovat